EÜ 2013 Yayın Kataloğu - page 84

Ege Üniversitesi Yayınları
Sosyal Bilimler
Kitap kapsamında, halkla ilişkiler kavramı, farklı perspektiflerden
tanımlanarak, tarihsel gelişim süreci açıklanmakta, temel kavramları
anlatılmaktadır. Halkla ilişkilerin iki temel aşaması olan tanıma ve
tanıtma açıklanarak, kültür, kimlik, imaj kavramlarına değinilmektedir.
Ayrıca kitap kapsamında, halkla ilişkilerde kullanılan yazılı araçlara,
yayın araçlarınadeğinilmekte, halkla ilişkiler teknikleri açıklanmaktadır.
Elinizde bulunan bu kitapta bir taraftan, Halkla İlişkilerin felsefi
boyutları konusunda okuyucularına bir anlayış kazandırma çabası
sergilenirken diğer taraftan da bu disiplinin ilgili felsefe çerçevesi de
uygulamalarını yaparken geliştirdiği kurum kültürü, kurum kimliği,
toplam kalite yönetimi, kriz yönetimi vb. kavramlar ele alınmıştır.
2013 / 6. baskı
Öğrenci:
¨
13
Normal:
¨
15
ISBN 978-975-483-531-1
Prof. Dr. Ahmet Bülent GÖKSEL (Emekli)
Doç. Dr. Nilay BAŞOK
İletişim Fakültesi ÖğretimÜyeleri
Temel Halkla İlişkiler Bilgileri
1...,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83 85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,...95
Powered by FlippingBook