EÜ 2013 Yayın Kataloğu - page 85

Kitapta pazarlama kavramı ve kavramla ilişkili unsurlara değinilmiştir.
Pazarlama sistemi ve sistemi etkileyen çevre faktörleri, pazarların
sınıflandırılması, pazar bölümlendirme ve hedef pazar kavramları,
tüketici kavramı ve tüketicinin satın alma karar süreci, tüketicilerin satın
alma davranışlarını etkileyen etmenler açıklanmıştır. Mal kavramına
değinilerek, malların sınıflandırılması, hizmet kavramı, genel özellikleri
ve sınıflandırılması, malların yaşam süreci kavramı, mal karması
kararları, malların konumlandırılması, mallarla ilgili çeşitli nitelikler,
fiyatlandırma ve fiyatlandırma politikaları, fiyat kavramı ve fiyatın
önemi, fiyatlandırma amaçları, fiyatlandırma politikaları, fiyatlandırma
metotları, fiyat değişiklikleri, fiyatlama süreci anlatılmıştır. Dağıtım:
dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım, dağıtım kanalı kavramı, aracı
kullanmanın başlıca nedenleri, aracı pazarlama işletmeleri, dağıtım kanalındaki
eylemler, satış geliştirme ve tutundurma faaliyetleri, pazarlama alanındaki yeni
açılımlar, küreselleşme süreci ve pazarlama üzerindeki etkileri de kitap kapsamında
incelenmiştir.
Temel Pazarlama Bilgileri
ISBN 978-975-483-649-3
2013 / 4. Baskı
Öğrenci:
¨
8
Normal:
¨
10
Prof. Dr. Ahmet Bülend GÖKSEL (Emekli)
Doç. Dr. Pelin BAYTEKİN
İletişim Fakültesi ÖğretimÜyeleri
1...,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84 86,87,88,89,90,91,92,93,94,...95
Powered by FlippingBook